Vrácení zboží a reklamace

 

Vrácení zboží - Pokud výrobek nesplnil Vaše očekávání a chcete ho vrátit, máte na to nárok ze zákona ve lhůtě 14cti dnů od doručení výrobku.

Čistý, nepoužívaný a nepoškozený výrobek prosíme vrátit v původním obalu. Do balíčku přiložte vytištěný (může být i psaný rukou) formulář pro vrácení zboží. Po obdržení a kontrole náušnic, Vám budou peníze navráceny ve lhůtě do 14cti dnů.

Formulář pro vrácení zboží - zde

Reklamace - Pokud se Vám náušnice poškodily, máte nárok na reklamaci a to do 24 měsíců od koupě.

Náušnice (celý pár) nám zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Po obdržení, budou následně náušnice předány zlatníkům k posouzení nároku na reklamaci. Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30ti dnů.

Formulář pro reklamaci zboží - zde

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Balíček s náušnicemi a vloženým vyplněným formulářem, zašlete:

- na adresu v případě České pošty

- na pobočku Zásilkovny (pouze na uvedenou), kde si ho vyzvedneme.

Přes jiné dopravce (PPL, DPD, WEDO, GAIS, atd....) nezasílat!!! 

Balíčky na dobírku nepřijímáme!

 

Zásilkovna:

adresát USHI s.r.o.

tel: 777409261

info@ushi.cz

Balíček zašlete na pobočku Zásilkovny, kde ho následně vyzvedneme: Tabák Traficon (ID 3545), Jitřní 4286/16, Jablonec nad Nisou, 466 02

Při nedostupnosti pobočky Traficon, zvolte prosím následující: Janiny dobroty (ID 22380), Svatopluka Čecha 523/47, Jablonec nad Nisou, 466 02

 

Adresa (zasílat pouze Českou poštou): 

USHI s.r.o.                                                  

P.O.BOX 24                           

Jablonec nad Nisou               

466 04                                    

tel: 777409261 - nutno uvést!!!                          

info@ushi.cz                                  

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz