Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží - Pokud výrobek nesplnil Vaše očekávání a chcete ho vrátit, máte na to nárok ze zákona ve lhůtě 14cti dnů od doručení výrobku.
Čistý, nepoužívaný a nepoškozený výrobek prosíme vrátit v původním obalu. Do balíčku přiložte vytištěný (může být i psaný rukou) formulář pro vrácení zboží. Po obdržení a kontrole náušnic, Vám budou peníze navráceny ve lhůtě do 14cti dnů.
Formulář pro vrácení zboží - zde
Reklamace - Pokud se Vám náušnice poškodily, máte nárok na reklamaci a to do 24 měsíců od koupě.
Náušnice (celý pár) nám zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Po obdržení, budou následně náušnice předány zlatníkům k posouzení nároku na reklamaci. Na vyřízení reklamace máme lhůtu 30ti dnů.
Formulář pro reklamaci zboží - zde
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Balíček s náušnicemi a vloženým vyplněným formulářem, zašlete:
- na adresu v případě České pošty
- na pobočku Zásilkovny (pouze na uvedenou), kde si ho vyzvedneme.
Přes jiné dopravce (PPL, DPD, WEDO, GAIS, atd....) nezasílat!!!
Balíčky na dobírku nepřijímáme!
Zásilkovna:
adresát USHI s.r.o.
tel: 777409261
Balíček zašlete na pobočku Zásilkovny, kde ho následně vyzvedneme: Tabák Traficon (ID 3545), Jitřní 4286/16, Jablonec nad Nisou, 466 02
Při nedostupnosti pobočky Traficon, zvolte prosím následující: Janiny dobroty (ID 22380), Svatopluka Čecha 523/47, Jablonec nad Nisou, 466 02
Adresa (zasílat pouze Českou poštou):
USHI s.r.o.
P.O.BOX 24
Jablonec nad Nisou
466 04
tel: 777409261 - nutno uvést!!!
info@ushi.cz